Vi byder stort velkommen til vores nye efterskoleleder

29. juni 2023

Pr. 1. august får vi på Sdr. Nærå Efterskole en ny efterskoleleder – og valget er faldet på Lisbeth Fredensborg Teglbjærg.

Lisbeth er 48 år og og den helt rigtige til opgaven. Hun brænder nemlig for efterskole, ungeinvolvering, ungekulturprojekter, skoleudvikling og ledelse.

Hun kommer fra en stilling som viceforstander på Magleby Efterskole og er uddannet fra N. Zahles Seminarium og har efteruddannelse som proceskonsulent, fastholdelsesmentor og en diplom i ledelse.

Tidligere har Lisbeth arbejdet som viceungdomsskoleleder i Nyborg Ungdomsskole, konsulent i Ungdomsringen, mentor i et satspuljeprojekt og som lærer.

Privat er Lisbeth gift med David, mor til tre børn på 15, 18 og 20 år og bor på Sydfyn.

Vi byder alle Lisbeth varmt velkommen på efterskolen, og vi glæder os til samarbejdet!