Gl. Elevdag

17. marts 2023

Foråret er kommet og gammel elevdag nærmer sig. Datoen for gammel elevdag i år er lørdag den 13. maj 2023 – og vi glæder os til at se mange af vores tidligere elever til en hyggelig dag!

Program:

Kl. 10.30:
Jubilarerne ankommer – samling i foredragssalen med sang og fortælling

Kl. 11.30:
Frokost for jubilarer

Kl. 13.00:
Ankomst for andre tidligere elever – mødes i foredragssalen til samling og sang

Kl. 13.30:
Generalforsamling. Herefter kan man besøge de forskellige linjer og se skolen. Undervejs vil der være to-go kaffe med noget
kage. Der vil her være mulighed for en rundvisning.

Kl. 15.30:
Gymnastikopvisning og afslutning i hallen

Der tages forbehold for programændringer.

Hvem kan deltage?

Elevdagen er for alle tidligere elever, som er medlem af elevforeningen. Hvis man ikke er medlem, kan man blive det på dagen, hvilket koster 150 kr. for livstidsmedlemsskab. Jubilarer behøver ikke medlemskab for at deltage.

Tilmelding til jubilarfrokost sker ved at sende en mail til info@mfee.dk.
Ved tilmelding skal der skrives navn og årgang. Det koster 150 kr. og betaling sker ved ankomst på dagen.
Sidste tilmelding er d. 28. april 2023.

(Tilmelding er kun nødvendig, hvis man ønsker at deltage i jubilarfrokost)

Der vil til jubilarfrokosten være mulighed for en øl, eller et glas vin, men ellers er arrangement alkohol- og røgfrit, så vi også tager hensyn til at de nuværende elever på skolen har en normal hverdag.

Vi er det vi ser - Årets performance